Az emberi erőforrások miniszterének itt olvasható 10/2020. számú határozata alapján tájékoztatjuk újonnan felvett diákjaink szüleit, hogy az Óbudai Árpád Gimnáziumba való beiratkozásra 2020. június 16-a és 24-e között kerül sor.
Azt javasoljuk, hogy a beiratkozás lebonyolítását elsősorban a KRÉTA elektronikus rendszer megfelelő felületén végezzék; ehhez segítséget itt találnak.
Lehetségesnek tartjuk azt is, hogy a május 20-ai elektronikus üzenetünkben felsorolt (és itt ismételten említett) dokumentumokat és egyéb adatokat (az évfolyam és tagozat megjelölésével) e-mailben küldjék el iskolatitkárunknak.
Amennyiben a fent említett lehetőségek bárkinek gondot okoznak, 2020. június 24-én 8 és 11 óra között biztosítjuk azt is, hogy személyesen iratkozzanak be. Kérjük azonban, hogy ennek igénybevételét előzetesen jelezzék a korábban megadott címre küldött e-mail segítségével.
Frissítés (06.19, 9:50)
Sok szülőtől kaptunk visszajelzést, mely szerint nem működik a KRÉTA rendszeren keresztül a beiratkozás: a rendszer hibaüzenetet ad, mely szerint “Az e-Ügyintézés felületén megadott adatokkal az Ön által kiválasztott intézményben nem talált egyezést a rendszer, kérjük az adatok pontosítása érdekében keresse fel a középfokú intézményt! Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a beiratkozás napján a SZEMÉLYES MEGJELENÉS kötelező az intézményben.”
A KRÉTA fejlesztőitől a következő tájékoztatást kaptuk: “A KIFIR EXCEL TÁBLÁBAN és a BKI szülői ŰRLAPON az oktatási azonosítónak, a tanuló nevének, születési helyének, születési dátumának és az anyja nevének kell karakterhelyesen megegyeznie ahhoz, hogy a rendszer össze tudja párosítani azokat.”
Kérjük, hogy amennyiben mégsem sikerül a beiratkozás a KRÉTA rendszeren keresztül, akkor (a fent részletezett információkat követve) emailben küldjék el a dokumentumokat iskolatitkárunknak.